1393-10-28 14:03
2665
0
9068
آیت الله قدمی در میزگرد تخصصی اسلام هراسی در غرب :

با استفاده از این فرصت پیامبر را به دنیا معرفی کنیم / محور شرارت و توهین به پیامبر صهیونیسم می باشد

محقق و مدرس حوزه های علمیه استان گفت : باید از این فرصت بدست آمده بتوانیم  شخصیت واقعی پیامبر(ص) و انبیا الهی را به دنیا معرفی کنیم .

به گزارش گلستان ما ؛ آیت الله سید حبیب الله قدمی استاد حوزه علمیه و دانشگاه صبح روز یکشنبه 28 دی ماه در میزگرد تخصصی اسلام هراسی در غرب و محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) در سازمان تبلیغات اسلامی گلستان گفت : توهین به ادیان و پیامبران الهی اتفاق جدیدی نیست و بر اساس آیه 53 سوره ذاریات این توهین ها وجود داشته و حتی در سوره سبا آیه 8 آمده که پیامبر را دروغگو و دیوانه و ... می خواندند .

آیت الله قدمی با اشاره به اینکه در طول تاریخ شاهد توهین هایی بدتر از این بودیم گفت: ما نباید از توهین تعجب بکنیم چون دشمنان اسلام همیشه این کار را انجام می دهند اما مهم بخش بعدی ماجرا که همانا ریشه یابی ، محوریابی و دشمن شناسی ما هست که در پی این توهین ها نهفته است .

وی تصریح کرد: سوره مائده آیه 82 یهود را به عنوان سخت ترین دشمن اسلام معرفی می کند و امروز یهود بصورت افراطی در قالب صهیونیست بدست آمده و محور توهین آشکار به پیامبر(ص) است یعنی رابطه ما با مسیحیت خوبست و حتی برخی کلیساها حرکت اخیر را محکوم کردند اما باید جستجو کرد که چطور مسیحیت در افکار خود دچار برگشت شد و این به همان سلطه صهیوسنیت ها بر می گردد.

این کارشناس مسائل سیاسی جهان اسلام خاطرنشان کرد: زمانی که مسلمانان در غزه و لبنان پیروز شدند و صهیونیست ها را به خاک سیاه نشاندند ، آنها داعش را بوجود آوردند که خوشبختانه در مدت کوتاهی جهان اسلام مخصوصا اهل سنت کشور و منطقه در مقابل آنها ایستادند و گفتند اینها از مسلمانان نیستند .

سید حبیب الله قدمی اذعان کرد: در دشمن شناسی باید خیلی متوجه باشیم که دشمن اصلی ما صهیونیست ها هستند و آمریکا نیز از ترس صهیونیسم با ما دشمنی می کند .

آیت الله قدمی بیان داشت: صرف انزجار و محکومیت حرکت توهین آمیز نشریه شارلی آبدو کفابت نمی کند که این امری طبیعی است لذا اکنون یک حرکت مثبت در کشور شکل گرفته است و ما باید مقابله به مثل بکنیم نه اینکه ما هم توهین بکنیم  چون توهین در اسلام ممنوع است و خداوند در سوره انعام آیه 8 توهین به مشرکین را ممنوع کرده است .

وی تاکید کرد: باید شخصیت واقعی پیامبر(ص) را به دنیا معرفی کنیم و همینطور شخصیت انبیا الهی که در سوره مائده آیه 46 آمده که حتی تورات و انجیل در آن به عظمت یاد شده است .

گفتنی است این میزگرد به همت پایگاه خبری تحلیلی طوبی گلستان و همکاری سایت گلستان ما و خبرگزاری دانشجو برگزار شد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.